mercoledì, gennaio 31, 2007

Andro a Roma

Eg har allereie senka skuldra, reiser til Roma i morgon tidleg! Roma er ikkje som Manarola, men det er tross alt Italia! Gler meg til å drikke cappuccino og ete cornetto con crema fredag morgon (sjølv om eg drøymer om bombelone på Enrica...). Gler meg til å drikke vin, gå på mozzarellabaren Òbikà på Piazza Firenze, vandre rundt i Trastevere, ete is etc. ROMA! ITALIA!

CIMG0983

Ho gia sommergato le mie spalle, andrò a Roma domani mattina! Roma non è come Manarola, ma è Italia! Beverò cappuccino e cornetto con crema venerdì mattina (anche se sto sognando il bombelona alla Enrica...). Beverò il vino rosso, andrò al mozzarellabar Òbikà a Piazza Firenze, vagabondare a Trastevere, mangiare gelato ecc. ROMA! ITALIA!

2 commenti:

Mari ha detto...

Åh.... Kjenner jeg er sjalu på deg, Anita! Sjalu, men unner deg gode dager av hele mitt hjerte!

m

Helga ha detto...

Du er så heldig, så heldig! Eg sit på skulen, har ei lang liste over ting eg skulle ha gjort i dag, men eg kjem ikkje til å få kryssa ut halvparten ein gong... Heldigvis stengjer skulen kl fire på fredagar, så eg kan ikkje sitja her heile kvelden. Du får kose deg på Obikà og tenkje på oss som var der saman med deg... Eg såg forresten Gogol Bordello på Lydverket denne veka - artig!