venerdì, gennaio 05, 2007

Sfortuna

Gunnar har gjorde meg oppmerksam på at den raude CD hylla mi stod opp ned...og ein månad seinare minna han meg på at eg ikkje hadde snudd den. Eg tenkte at det ikkje var så farleg (så lenge eg ikkje legg merke til at noko står feil er det greit, viss eg hadde sett det, så måtte eg nok snudd den, for eg har ikkje eingong pålegget på feil side av brødskiva).

Når eg skulle skru av lyset for å gå på jobb i dag tidelg, velta CD hylla mi innover i rommet... det er no poenget med ei opp og ei ned side blir synleg...hylla gjekk i golvet med eit brak og alle dei alfabetiserte og kategoriserte CD'ane spredte seg utover golvet...

CD hylla gjekk i golvet...

Gunnar mi ha detto che il mio scaffale per i CD era inverso...un mese dopo mi ha ricordato che non l'ho girato. Ho pensato che non fosse così cosa difettosa (finchè non lo noto va bene, se lo avessi visto dovrei girarlo inverso, perche secundo me il pane ha un parte falso e un parte giusto...)

Quando ho spento la luce questa mattina, il scaffale per i CD è caduto nella stanza...ed ora il punto con un giusto e lato errato è visibile per me..un grande rumore e tutti i CD che erano categorizzato e in un ordine arfabetico erano appertutto il pavimento...

4 commenti:

Silje ha detto...

OFFA! Nesten som toogfemti-plukk, berre at du må legge alle "korta" på rett stad i kortstokken i tillegg. Lykke til med oppryddningsarbeidet. Eg har mine CDar i skuffer..

Anonimo ha detto...

Poverina!!
Ci vuole un sacco a ordinare i cd!!!
Comunque, buona befana!!

Mari ha detto...

Flere og flere av mine cder har flytta seg fra hylla til kjelleren... Anbefaler å sortere etter farge, det ser veldig pent ut!

m

Anita ha detto...

Takk for fargetipset! I like!

Rydda forresten i et skap med dill og dall i går (skrot), fant 7 cd'ar som eg ikkje vil vedkjenne meg...