domenica, gennaio 28, 2007

Finsejazz 2007

Min første Finsejazz er over. Det har vorte ein tradisjon!

Ei eksotisk oppleving med gode konsertar, god stemning, snøkave, -10℃, fjellrev på 1m avstand, urørt snø, litt sol, disco på Boggi'n og narchspiel i Steinboligen til tidleg morgon.

Både Hanne Hukkelberg (Spelemannsprisvinnar 2007), Ivar Kolve og Christina Bjordalband var bra, men høydaren var heilt klart Jonas Kullhammar.

Eg visste det frå før, at festivalar er veldig gøy, godt eg endeleg kom meg til Finse! Gler meg til neste år, men først Vossajazz!

Finsejazz 2007

Finejazz 2007

Sono stata a Finse al festilvale di jazz. Un'esperiensa esotica! I concerti, la neve, l'atmosfera, 10 meno 0, la neve è intatta, un po di sole, la discoteca Boggi'n e la festa dopo...

I concerti erano bravissime. Hanne Hukkelberg, Ivar Kolve og Christina Bjordal. Il punto culminante eraJonas Kullhammar!

3 commenti:

Anonimo ha detto...

Åh, eg er så einig med deg. For ei fantastisk helg! No høyrer eg og på Jonas, så bra at du la til link her inne på sida di!

Har du sett på Vossajazz programmet, Jonas Kullhammer skal faktisk spele der og, saman med ein norsk og ein dansk musikar.

Eg var og sjekka prisen på hotellrom og det er 1000 kroner for natta. Neste år skal eg på kite-kurs og!

Line ha detto...

Eg maa faa med meg Finse jazzen ein gong i framtida! me hadde tenkt oss til Finse naar me var heima, men tida fauk, saa det blei med tanken denne gongen.

Anita ha detto...

Finsejazz kan eg absolutt anbefale! Trur du ville likt det!