lunedì, gennaio 01, 2007

Felice Anno Nuovo!

Godt nytt år!

Eg har alltid vore glad i ei ny byrjing, i år har eg venta på den. Byrjinga av eit nytt år er stort sett fylt av optimisme og pågangsmot, sjølv med visshet om at ingenting går av seg sjølv...

ALT eg skal få til i 2007, som gjekk i dass i 2006. ALT skal gå så mykje betre i år, eg skal endeleg klare å oppfylle alt eg misslukkast med i 2006! Nokre nyttårsforsett er "bankers" kvart år; eg skal alltid bli flinkare til å trene og ete sundt...

Å oppfylle draumar er òg eit nyttårsforsett som går att. Eg syns det er ein kamp å motivere meg til trening 3-4 gongar i veka, men det er endå vanskelegare å gjere ein god nok innsats for at draumar skal bli oppfylt...berre det å finne vegen fram dit er bortimot umogleg for min del...

Har du nyttårsforsett? Korleis har du tenkt å oppfylle dei? "Ka e pla-n?"

Felice Anno Nuovo! Benvenuto 2007!

Mi piace il inizio nuovo, quest'anno l'ho aspettato. Il inizio del un anno nuovo sopratutto è optimistico, anche se lo so non è faccile.

I sogni per l'anno nuovo sono tanti, ma difficile trovare!

6 commenti:

Anonimo ha detto...

Hei-hei Anita!

Veldig gode forsett for 2007, og det er vel dei samme to eg og har. Har funne ut at det er eit par ting som må til før eg kan klare målet mitt om å gå på jobbe nokre gongar i veka - skal kjøpe meg sekk til datamaskina og regnsbukse. SÅ er eg "good to go".... eg berre lurer på kva eg skal bruke som unnskyldning den åttande morgonen på rad når eg igjen hoppar inn i bilen og suser til jobb.... at eg treng nye sko kanskje?

Anita ha detto...

Sjølv med nye sko er ikkje jobben gjort dessverre...eg har fått meg nye spinningsko, men har endå ikkje vore på spinning...

Men igår var Lisbeth og eg på Fløyen i regn, blest og skodde, har aldri vore i så dårleg form når eg har gått til Fløyen...det er mykje å ta tak i...

Eg smaka ikkje på konfekten på lærarrommet, verken igår eller idag...berre fordi det er januar og nytt år, rart kva som kan motivere.

Lykke til med forsetta bella!

Anonimo ha detto...

ciao, io sono di manarola e mi sono piaciute molto le tue foto..evidentemente è il luogo dove trovi la "luce". Alcuni giorni fa ti ho mandato una mail con allegate delle vecchie foto di manarola (primi del 900) ma forse non ti è arrivata..Se ti interessa puoi rispondere a: spensiero@virgilio.it
ciao...e buon 2007

Anita ha detto...

Ciao
Si, a Mana trovo la luce! Sono innamorata di Manarola...

Non ho ricevuto il tuo e-mail... Vorrei vedere le foto!!!

Anonimo ha detto...

ciao anita,
ti ho mandato le foto..dimmi se ti sono arrivate...
Se così non fosse allora significa che ho problemi nel mio box di posta.
ciao giuliano

Anita ha detto...

Le foto sono arrivate, grazie mille!