sabato, gennaio 20, 2007

Digitale spor i Bergen

Bergen er endå litt finare. I nokre dagar er Bergen utsmykka med digitale spor. Det er eit lydspor til kvart bilete.

Lisbeth er ein av kustnarane, dette er hennar bilete. Eg likar det. Godt. Fekk tilsendt ein link med bilete ein som er med på prosjektet har tatt, og der var eg jammen blitt med på eine bilete. Her kan du sjå bilete av kunstverka i bybiletet.

Lyd av Afrika
Unni e Lisbeth


Bergen è un po più bello. Per alcuni giorni Bergen è decorata con le tracce digitale. Ci sono tracce suonatice da ogni foto.

Lisbeth è l'artista, quella foto è tua. Mi piace. Molto. Ho ricevuto un "link" con le altre foto, io sono ...

3 commenti:

Mari ha detto...

Hvor er bildet du er med på?

m

Anita ha detto...

Det siste bilete på linken "bilete av kunstverka i bybiletet". Eg har hua på meg og står framfor bilete av Bryggen halvvegs under vatn. Bilete av Bryggen kjem to gongar, det er mørkt ute på det eg er med på.

Mari ha detto...

Der var du jo! Så stas!!!

m