sabato, febbraio 10, 2007

Bel tempo!

Vi har fint vêr! Endeleg!

På veg til jobb denne veka har eg hatt kamera ut det nedrulla vindauge fleire dagar, i -8 grader, for å prøve fange litt av det vakre; månen som stod på himmelen over sjøen på eine sida og lyset frå sola som kom opp bak snøkvite fjell og fargar himmelen på andre. Når eg har køyrt heim igjen har det vore sol og skyfri, blå himmel. Fantastisk kor forandra alt blir berre det sluttar å regne. Kaldt og vakkert!

Il tempo è bello adesso! Finalmente!

Questa settimana, quando ho guidato a lavoro, ho avuto la macchina fotografica fuori la finestra, nel meno 8 gradi. Ho provato catturare la bellezza; la luna sul cielo sopra il mare da un lato e la luce dal sole dall'altro, coloritura del cielo dietro le montagne di bianco della neve. Quando ho guidato a casa dopo lavoro il cielo è stato blu e senza le nubi col il bel sole. È meraviglioso come tutto cambio quando la pioggia è fermata. Freddo e bello!


Nordhordland

Ponte Nordhordland

Nordhordland

5 commenti:

Anonimo ha detto...

Hei!
Ja det er heilt nydelig ute! Eg skal ta med meg elevane ut på skøyter i morgo, og håper på at været held ein dag til.

Eg merker og at det vert lysare om morgonen no, det blir eg og glad for!

Anita ha detto...

Ein tidlegare kollega sa heile vinteren "Berre vent til 11.februar, då er det lyst når vi køyrer på jobb". 12. idag, og lyst!

Mari ha detto...

Det er helt vidunderlig at det blir lysere! Endelig! Nå er vi halvveis i februar og våren er ikke så uoppnåelig langt unna lengre! PUH!

m

Anita ha detto...

Takk Gud!

Line ha detto...

Kjempe flotte stemnings bilder! Blir heim sjuk...men sakner ikkje regne,