venerdì, gennaio 12, 2007

Eg regnar vekk!

Det regnar som aldri før, himmelen er open! Eg plar å like regn, men ikkje for øyeblikket, kjem nok ikkje til å gjere det på ei stund heller. Det var litt snø i går, kortvarig lykke! Gler meg til meir snø på Finse om to veker, men mest til sol og litt varme i Roma veka etter! 17 grader og sol i Roma idag!


Il cielo blu!

Piove come esso non mai prima, il cielo è aperto! Normalmente mi piace la pioggia, ma adesso no! Ieri era un po di neve, un felicità per un breve momento. Ci sarà piu neve a Finse in due settimane, ma sopratutto andrò a Roma la settimana dopo. Oggi c'erano 17 gradi e sole a Roma!

5 commenti:

Anonimo ha detto...

Hei-hei!
Me har hatt tre dager med snø, og det var ein deilig aveksling.
Det har vore litt regn og, så i dag var det vanskelig å gå på vangen for det er sjølvsagt klink is på fortauet. Men, så lenge det ligg kvitt på bakken så er eg fornøgd.

Gler meg veldig til Finse!!! Skal du ha med ski?? Bortover eller nedover?

Anita ha detto...

Usikker på om eg tar med ski...veit ikkje om det er vits...samtidig så kan det jo bli sol (he he) og strålande skiføre...blir i såfall bortover...

Helga ha detto...

Skal du til Roma? Så heldig du er da! Eg skulle gjerne vore der ein tur att, men det blir nok ei stund til. I staden skal eg på personaltur til Madrid rett etter påske, så det blir bra. I Oslo er det grønt og fint, dei to centimetrane vi hadde med snø regna bort i går. Herrlig vinter!

Anonimo ha detto...

finse... sai, sto scrivendo un libro ispiratomi da finse... magari ti chiederò qualche consiglio, se avrai voglia di darmelo...
io sono di bologna, oggi si gira senza cappotto... che inverno assurdo!assurdo, ma splendido, caldo, soleggiato...
ciao,
francesca

Anita ha detto...

Ciao Francesca!
Certo, ti vorrei aiutare, fammi sapere!
Sei stata a Finse? Era la mia prima volta a Finse questa fine settimana, era bellissima!

Che bella girare senza cappotto adesso! Andrò a Roma mercoledì, spero che il tempo è un po caldo!

Ciao!