sabato, settembre 16, 2006

Sabato a Bergen

Det er laurdag, haust, har klart å sove i 7,5 time, sola skin, himmelen er blå, eg har fortsatt "In the country" konserten frå igår friskt i minne, har ete frukost med egg, drukke kaffi frå mi gule Roma-espressokanne, lese BT i ny tabloid format samtidig som eg har høyrt på musikkquiz på P1...

No må eg ut, ut i det klare haustveret som eg lengtar etter heile året! Skal rusle i byn, drikke kaffi på Jonsvoll, kjøpe bursdagsgåve og berre nyte dagen før festen til Lisbeth i kveld!

God laurdag til alle! Skal ut å ta bilde av laurdagen min i Bergen.

Ole Bullsplass Lisbeth Statråd Lemkul Bryggen Fisketorget og Lisbeth

È sabato, autunno, ho riuscito dormire per 7,5 ore, il sole sta lucidando, il cielo è blu, ho il concerto "In the country" di ieri sera nella memoria, ho colazionato, ho bevuto cappuccino fatto della mia Roma-"caffettiera" giallo, mentre avessi letto BT nel suo vestito nuovo e ho ascultato il radio...

Adesso devo uscire, fuori godere il bel autunno tempo, fresco e un po' freddo (spero). Farà un gioro nella città, berrò un caffè a Jonsvoll, comprare un regalo per il compleanno di Lisbeth e solo godere il giorno prima la festa stasera!

Buona giornata a tutti!

Farà le foto a Bergen e pubblichili qua dopo.

2 commenti:

Helga ha detto...

Det høyrest ut som ein veldig bra laurdag! Min laurdag går ut på å skrive eit lass med oppgåver, førebu meg til praksis på måndag, skrive fleire oppgåver osv osv. Men i morgon får eg besøk av Kristin, vi skal mimre om Roma! God helg!

Anita ha detto...

Føler med deg Helga! Hugs at det er ende på det! Hels Kristin!