sabato, settembre 16, 2006

Kattequinde!


Kattequinden
KATTEQUINDEN

Hadde ei sjelsforstyrrande oppleving idag, redd-kattane-heim-folket hadde stand på Torgalmenningen, sjelsforstyrrande nok i seg sjølv, men eg har no sett dei før. Det som fekk meg vanntruande til å stoppe opp, ta eit bilete og riste på hovudet (i vanntru) var kattequinden, ei jente som ula (eg overdriv ikkje) og hamra heilt seriøst på synthen sin. Eg er ganske sikker på at det ikkje var eit utdrikkingslag, sjølv om det er vanskeleg å finne andre løysingar på opplevinga.

6 commenti:

Mari ha detto...

Og jeg som alltid har trodd at det var jeg som var kattekvinnen...

m

Anita ha detto...

Ser deg for meg i habitten!

Anonimo ha detto...

jeg så henne også.. hun var liksom en crazy versjon av Phoebe som synger 'smelly cat'..
og jeg så henne igjen senere på dagen også. da løp hun som en gal rundt lille Lungegårdsvannet. Mange runder.. Crazy woman!!

Anita ha detto...

Då er det verre enn eg trudde!

Eg såg ein mann for mange år sidan, den gangen ein gjekk på Dickens, som sprang og sprang rundt på Ole Bulls plass, opp til teaterert, rundt der med plenane og ned igjen på Ole Bull, rundt Torgalm, tilbake igjen og kvar gong han kom i "mål" heva han armane over hovudet og tok i mot "hyllesten" frå folkemengden.

Mari ha detto...

Av og til virker det litt deilig å være gal også...

m

Anonimo ha detto...

Hei Merete her... har glømt ut passordet mitt...
Anyways som den katteelskeren jeg er har jeg vankelig for å ta stilling til hele greia, men jeg hadde neppe stilt meg opp for å jamre på et keyboard
tjohei