giovedì, settembre 07, 2006

Mediocre e felice!!


Aspetto per l'esame
Prima del esame, tranquilla e calma (fuori)!

Martedì era un giorno bellissimo, anche se ho avuto l'esame orale italiano (forse era la cosa...)! Solo essere a Oslo e al'università con i ragazzi era molto piacevole. Nel'esame ho ricevuto permesso parlare di "mia" Manarola!

Sono molto soddisfatta! Un bell' C, 20 punti italiani e sei settimane a Roma in via amichevole! Normalmente non mi piace essere mediocre, ma oggi sono molto contenta di questa cosa!

Helga, Astrid, Veslemøy, Ida e Kristine
Helga, Astrid, Veslemøy, Ida e Kristine dopo l'esame!

Det var ein fin tysdag, sjølv om eg hadde munnleg eksamen (kanskje akkurat difor). Det å vere i Oslo og på universitetet saman med "i ragazzi" var veldig kjekt. På eksamen fekk eg snakka om "mitt" Manarola!

Eg er veldig fornøyd! Ein fin C på eksamen, 20 studiepoeng i italiensk og seks veker med romerske minner! Vanlegvis likar eg ikkje å vera gjennomsnittleg, men i dag kjenns det ganske bra!

Iselin e Astrid
Iselin e Astrid

3 commenti:

Anonimo ha detto...

Hipp hurra!! Så flink du er altså! Og så fint vær det er i Oslo.... Koselig å sjå bilder frå Blindern igjen:)

Me snakkes i morgo i Bergen by.

Anita ha detto...

Grazie, grazie!

Helga ha detto...

Du er da slettest ikkje gjennomsnittleg! Best er du!