sabato, settembre 23, 2006

Flashback

I går fekk eg dette bilete av Astrid fra siste kvelden i Roma.

Siste kvelden har eg nevnt før, det var ein høydare som enda med fest på piazza St.Maria in Trastevere. Endleg havna vi på fest med gitar og song, lykkeleg og fri som eg var på det tidspunkt spelte og song eg den eine (einaste) songen eg kan på gitar...og Helga dansa!



Ellen, Kristine, Veslemøy, eg og gitareigar/dansepartnaren til Helga


Ieri ho avuto un "flash back" quando ho ricevoto una foto da Astrid dalla l'ultima notte a Roma.

Ho parlato prima dell'ultima sera, era una sera bellissima alla piazza St. Maria in Trastevere. Finalmente una festa con chitarra e cantare, felice come ero io a quel punto, ho cantato e ho suonato l'unica cantzone che conosco...e Helga ha ballato!

3 commenti:

Mari ha detto...

Fantastisk!

m

Anonimo ha detto...

Hei bella, takk for sist ( ett minutt siden...)
Måtte jo sjekke det fantastiske bildet ditt!!!
Skulle ønske jeg var der i det øyeblikket, ser fantastisk ut
Flott minne...du spelte sikkert knallfint
notte bella, Etta

Helga ha detto...

Synd den dansepartnaren ikkje likna litt meir på Dennis Storhøi. Eller Brad Pitt.