sabato, settembre 02, 2006

Riuscirò?

Martedì è il D-Day. Andrò a Oslo per l'esame orale. Il programma è la storia italiano (antico-oggi), la letteratura e la geografia! Sempre ho avuto professori bravissimi nella storia, ma il mio cervello ha un problema ricordare la storia...e la domanda; riuscirò?

Tysdag er D-Dag! Eg reiser til Oslo for å ha munnleg eksamen. Pensum er den italienske historien (frå antikken til idag), litteraturen og geografien! Eg har alltid hatt flinke historie lærarar, men hjernen min har eit problem med å huske histoire..så spørsmålet er: vil eg lukkast?

6 commenti:

Anonimo ha detto...

Sjølvsagt går det bra! Dette fikser du lett! Lykke til på tirsdag.

Det var kjekt å endelig treffe deg i Bergen igjen! Satser på å komme ein tur på fredag. Lenge siden eg har vore på jazz-konsertar no, og med vossajazz konkurs så er det vel berre å nytte høvet når eg er i storbyen....

Ses på Bajazzen i morgo:)

Tudelu

Helga ha detto...

Sjølvsagt vil du lykkast! Du har da allereie stått på både eksamen og oppgåve, og det er det viktigaste. Eg trur ikkje munnleg har så mykje å seie.

Eg gler meg til å sjå deg att! Vi sjåast iallfall etter eksamen, om ikkje før. In bocca al lupo!

Silje ha detto...

JA!

Anita ha detto...

CREPI!

Anonimo ha detto...

Ma certo che riuscirai!
un grosso bacio porta fortuna!
ciao ciao

Mari ha detto...

Lykke til på tirsdag! Blir du noen dager i Oslo eller hvordan er det?

m