mercoledì, giugno 21, 2006

Un giorno nella mia vita!


Staar opp naar sola kjem inn vindauga (som staar vidope heile natta og sender ein sval-sval bris inn i leiligheten). Paa vei til skulen stopper vi paa bar for aa drikke cappuccino og paste con crema (eller cornetto, som dei seier her i Roma). Gaar til instituttet der vi har undervisning fra 09.15-kl.13.00, med ein 10-15min pause mellom. Gaar gjerne til Trastevere eller sentrum per pranzo (lunch) eller et medbragt paa takterrassen (sjaa bileta lenger nede paa bloggen). I gaar tok eg bilete av grademaalar som viste 35 grader, igaar skein ikkje sola, saa idag er det nok 40grader. Klarte meg overraskande bra i 35grader, men i dag naar sola skin er eg stort sett vaat i ansiktet...ikkje saa behageleg, men eg klagar ikkje!!!

Gaar gjerne heim ein tur paa ettermiddagen, for aa gjere lekser (er ikkje saa flink i italiensk...dei andre er saa flinke! Men eg skal vere flink student, flinkare enn til no!) eller ete middag (laerer nye, gode rettar med flinke sambuarar t.d. spinat), etterpaa gaar vi gjerne ut for aa ete gelato og rusle rundt...(ein del vannblemmer har det blitt).

Maa springe, haaper de vil kommentere litt, for daa faar eg lyst til aa skrive!

Buon compleanno, Are!

Anita

7 commenti:

Anonimo ha detto...

Åh, eg er så misunnelig!!!! Det høres så fint ut å spasere rundt, ete god mat, oppleve nye ting og ikkje minst Å STUDERE!

Eg var innom instituttet sine heimesider for å sjå om det var noko eg kunne studere..... Fyrste våren uten eksamen på mange år, og det er nesten som eg har abstinensar.....

Eg og blir våt i fjeset når eg er ute, men det er ikkje fordi det er varmt.....

Kos deg vidare!!

Anonimo ha detto...

Må berre sei at eg er begynt på favorittboka di. Har berre lest nokre sider, men det verkar lovande:)

Anonimo ha detto...

Savner du Bergen? Spesielt dumt når det er så lenge til du skal hjem.Men det går nokk fint skal du se..
Er det mange greie folk på kurset?
Har du fått venner for livet? He he

Mari ha detto...

MISUNNER DEG, KJÆRE VENN! Men unner deg selvsagt gode uker i Roma! Jeg har en aldri så liten nedtur over å være tilbake i Norge etter herlige dager i Provence, skjønner ikke helt vitsen med å bo i Norge når det er så vidunderlig der nede i sør!

m

Anita ha detto...

Ja, Mari, vi skulle hatt det meir som i Middelhavslanda. Godt aa hòyre at de har hatt fine dagar! Daa er det berre aa glede seg til neste tur!

Timian, er du paa nett? Ikkje verst! Hels Ursula og dei tre muskutèr!

Etta, hai ancora prenotato il biglietto?

Eli, eg kan jo ikkje tòrke vekk det vaate i fjeset, du hugsar vel korleis du hadde det i fjor sommar, daa naar du ikkje gjekk ut!

Anonimo ha detto...

Ja, eg husker godt kossen det var i varmen. Det var til og med for varmt til å gå på stranda så eg satt inne og klamra meg fast til airconditioner'en....

Men, med regn for sjuende dagen på rad, det er litt i overkant av kva ein kan takle! Så tenk på det neste gang du svetter som verst:)

Anita ha detto...

Det skal eg, men skulle gjerne hatt ein aircondition og klamra meg til av og til...