domenica, giugno 25, 2006

Parte posteriore a Roma...

Kvar dag, fleire gongar for dagen, gaar eg forbi tiggarar. Det er ulike grunnar til at ein maa tigge sjølvsagt, grusomt er det uansett. Ei gruppe av tiggarar som har gjort ekstra sterkt inntrykk paa meg her i Roma, er dei som tiggar fordi dei er handicappa...og det er mange av dei. Unge mennesker som t.d. ikkje kan gaa, dei har ikkje rullestol eingong, men sit paa eit rulle-brett og akar seg avgarde mens dei tiggar... Nokre er kortvokste med pukkelrygg, andre har CP eller er dòve... Heilt ville grunnar til at ein kan havne i ein slik situasjon! Kven har ansvaret?

Eli, du hadde maatte reist heim etter to dagar i Roma, for du hadde ikkje hatt meir pengar att! Du er god paa aa gje! Eg maa finne meg ein person som eg kan gje fast til, og haape at det kan gjere ein òrliten forskjell for den eine. Det blir for dumt aa tenke at det er saa mange som treng pengar at det ikkje gaar an aa gje. Eli, du er mitt fòrebilete!

No maa eg ut i 40grader igjen! Ciao tutti!

4 commenti:

Anonimo ha detto...

Det høyrest ut som ein god ide og finne ein person som du kan dele litt med. Du har sikkert rett, det er nok ikkje ein plass eg kunne oppholdt meg lenge.... Det er godt det ikkje er tiggara på Voss!

Lykke til med prosjektet ditt!

Anonimo ha detto...

Hei

Finn ikkje den foto linken du sa var her...

Anita ha detto...

Under Amici...under der Mari, Silje, Merete staar...

Anonimo ha detto...

Heisann Anita!

Traff Åse på Rema, hun tipsa meg om at du skrev blogg - ikke vanskelig å finne, heller! Høres ut som om du har dagene fulle og trives fenomenalt. Vi koser oss i sommervarmen hjemme, òg. ha det bra videre!
hilsen peggy