martedì, luglio 04, 2006

Manarola!

Abito a Roma adesso, qui vicino St.Pietro, Roma è bello...ma giovedì sono andata a Manarola -finalmente! C'era la quarto volta entro un anno...(però non c'è senti così). Secondo me, Manarola è il più bel paese nel mondo! Penso alla Manarola ogni giorno tullo l'anno, finalmente c'ero lì. Sono innammorata...come sempre!

Il più bel paese! CIMG0486
Reidun, la regina e Gudrun erano lì quando sono arrivata.

La vista attraverso la finistra nuova
La vista attraverserso la finistra nuova (al'ostello)
Guardate le altre foto

Taziana, Eri, Reidun, la regina, Edo, Ale e Gudrun
Taziana, Eri, Reidun, la regina, Edo, Ale e Gudrun

CIMG0439
Gudrun, Reidun e Erika

Allora! In norvegese...
Eg bur i Roma no, rett ved Peterplassen. Roma er vakkert...men torsdag reiste eg til Manarola, -endeleg! Dette var fjerde gongen på eit år...(men det føles ikkje slik). Etter mi meining er Manarola den vakraste plassen i verda! Eg tenker på Manarola kvar dag, heile året, endeleg var eg der igjen! Eg er forelska...som alltid!

10 commenti:

Anonimo ha detto...

Skjønte ikkje bæret, men hjelpe meg så lyst eg fekk til å dra til Manarola igjen! Heiannemann. Viva Italia! Ha ein minnerik sommer. Jarle

Anita ha detto...

Bravo Jarle! E viva Italia!

Anonimo ha detto...

hei Anita, ny synest eg bloggen din tar ein vel ekskluderande vending! Eg kan jo ikkje italiensk...... Positivt med bildene, kan jo tolka mykje ut av dei blide fjesene:)

Anita ha detto...

Ja, ikkje sant! Planen er at bloggen skal vere både på norsk og italiensk, så får vi sjå om alle blir nøgde...Kos dåke i leilighet min i helga, og føl dåke som heime!

Anonimo ha detto...

Så utrolig fine bilder du tar, Anita! Det finestra-bildet var vakkert ;)

Anita ha detto...

Vero? Grazie...

Anonimo ha detto...

Hei Anita! Flott side du har :) Blir ikkje mindre sugen på Italia etter å ha sett alle bildene.... Håpe du har det fint i Italia, kose deg masse! Klem Torill

Anita ha detto...

Grazie! Har det sjølvsagt fantastisk!

Anita ha detto...

Takk takk! Skal helse Mana, berre to veker til!

Anonimo ha detto...

ciao bella! come stai? io bene ma voleo verti cuando eri a oslo!! håper eksamen gikk bra, så dumt jeg ikke fikk møtt deg. savner deg og roma. men send meg adressen din så får du julekort.
baci baci -kristine