mercoledì, luglio 05, 2006

COMPLIMENTI!


Complimenti Italia!
CIMG0556

14 commenti:

Anonimo ha detto...

Hei Anita er det gøy i Italia ?
Håper du har det fint
hilsen Herman

Anita ha detto...

Ciao, kjære Herman! Eg har det kjempefint i Italia! Skal du heie på Italia på søndag? Kva gjer du på i ferien? Ciao!

Anonimo ha detto...

Ja jeg vil heie på Italia.
Jeg skal først til Oslo
og så skal vi til Grimstad.
Fra herman ciao

Anita ha detto...

BRA! God tur!

Anonimo ha detto...

Koselig å lese om livet i Italia, Anita! Og så flink du har blitt i italiensk!! Fantastisk gøy! Snart blir nok Italia verdensmestre i fotball, og du får oppleve ekstasen! Heldiggris. Jeg skal på ferie til Sverige... Mange klemmer til deg, Anita

Anonimo ha detto...

Ciao, Anita!
Flotte bilder, eg føler at eg er tilstede både i Roma og Manarola. Ser at du har det helt topp.
Eg har og opplevd fotballekstasen på Residence, gøy. Hadde det flott, snakket med noen som jobbet der for 10 år siden, badet og solte oss. Besøkte Venezia, som vanlig en opplevelse det og.

Anonimo ha detto...

Allora.....
Fantastisk å sjå ALLE bildene dine bella. Nå har eg hatt ei god stund framfor datamaskinen (omsider).Det var veldig kjekt at du fekk tatt deg ein tur til paradis. Eg må ha ein dose til i sommar! Du er jammen flink til å oppdatera bloggen din. Knallkjekt å lesa. Det var litt deprimerande å lesa det du skreiv på italiensk...eg forsto berre litt...du kan så mange vanskelege ord...å eg har liksom gått på kurs...jaja... Du er iallefall flink!!!! Håper du nyttar alle høve til å snakka. Det blir forresten Italia fest med italiensk mat på Skitnadal på sundag når det er VM finale. Alle som elskar Italia og/eller heiar på Italia er velkomne. Viva Italia!!!!!Buon serata principessa!

Anonimo ha detto...

Hei Tante

Eg har akkurat bada og no et eg rosiner. Tusen takk for kortet. Klem Hanne

Anita ha detto...

Ciao Hanne! Eg saknar deg!!! Bacione!

Anita ha detto...

Ciao Jorun, kjekt å høyre frå deg! Tord og Kristin har vore her i helga, veldig kjekt! No ladar eg opp til FINALEN! God tur til Sverige!

Reidn, vil ha med meg italiafesten din òg! Blir sikkert kjekt! Håpar vi sjåast i Mana!

Tante Gunni, eg forstår no kva du meinte om Roma! Glad for at Residence ble bra!

Anonimo ha detto...

Hei kjære Anita!! COMPLIMENTI-COMPLIMENTI!! Hadde besøk av Sølvi igår og vi såg faktisk fotball!! - vanvittig spennande!! I love ITALIA!! Veldig kjekt å sjå bilder fra Manarola - det var altfor kort tid jeg var der i år...men,men. Det kjem nok feire anledninger. I går la eg ut bilen min for salg - dessverre. Eg lova jo meg selv og andre at det skulle eg gjera når eg kjøpte leilighet - men eg håper ingen kjøper han. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7936224&sid=9aEAC9iQZ069644&pos=12&tot=17
Er glad for at du har det fint i Roma - skulle gjerne kommet ned til deg igjen!! Meir enn noen gang har eg og litt lyst å lære italiens :-) Vi snakkes snart! Klem,klem Kristi

Anonimo ha detto...

CAMPIONI DEL MONDOOOOOO!!!!!
A Manarola ieri sera abbiamo fatto il bagno per festaggiare!
saremo stati in 100 nello scalo... grande Italia e soprattutto grande Cannavaro!
un bacio

Anita ha detto...

Complimenti Erika, e tutti a Manarola!!! La festa è stata grande anche qui a Roma, ma ho preferito essere a Mana! Anche tu hai fatto il bagno ieri?

Anonimo ha detto...

ohla anita,
Det virker som du har det fint. Begynner å bli bedre i fjeset endeliiiig, men har eit stykke igjen til eg er meg sjølv att.
Ønskjer deg gode dagar, når er du heime att?
Vemund hlsar,

Besitos, Åshild