sabato, maggio 16, 2009

Jazzbox

For nokre veker sidan fann eg mitt lille Italia i Bergen nesten, kom meg endeleg på Jassbox, og der var det! Ikkje at det var så veldig italiensk eigentleg, men eit snev av italiakjensla var absolutt til stades. Eg har i allefall funne min nye favorittstad! Berre så synd at dei neste to gongane kræsjar med Nattjazz og musikklinje jubileum...å vente heilt til hausten for å kome meg dit igjen virkar så alt for lenge...
For uopplyste er Jassbox Espen Hornes geniale konsept som startar kl.20, ein fredag i månaden, i sigarbaren på Terminus spelar DJen speler, det vert servert "classy" kanapèar, det einaste eg sakna var eit glas prosecco, som jo høyrer med til canapèar og starten på ein strålande kveld, så ein kan late som om vi i Noreg òg kan ha ein slags aperitivo, sjølv om dette er etter middagstid for folk flest.

Eg gler meg til neste gong!

Nessun commento: