sabato, marzo 15, 2008

Cinquecento a Bergen

Som sagt tidlegare er bilar for meg "gule", "blå", - utanom Cinquecento! Eg visste det var komt ein av dei nye Fiat 500 til Bergen, men først på torsdag såg eg den (eller kanskje det er komt fleir, for alt eg veit). Sjølv om det var litt flaut å ta bilder der i "ettermiddagsrøsjet" så måtte eg jo få vist dykk il Cinquecento når han stod der så fin i nabolaget mitt. Min raude Fiesta har opphøyrt å eksistere så eg meier eg med god samvit kan drøyme om ein vakker Cinquecento!


500CENTO
La bella Nuova Cinquecento

Cinquecento i Sandviken!
Che bella!

Secondo me, come ho detto prima, le macchine sono "gialle", "blu", - tranne Cinquecento! Lo sapevo che è arrivata una dei Fiat Nuova 500 a Bergen, però giovedi è la prossima volta che l'ho visto. Anche se era un pò imbarazzante fare la foto lì tra tutti dovevo farvi vedere il cinquecento nella mia quartiere. La mia Fiesta rossa ha lasciato il mondo, sto sognando su(?) una bella Nuova Cinquecento!

Nessun commento: