giovedì, novembre 29, 2007

Cinquecento-Fiat 500

For meg er bil "den lille raude" eller "den store blå". Bil er altså ikkje mitt interessefelt. Fekk min første bil for berre eitt år sidan, ein liten raud Ford Fiesta (er ikkje heilt vekke, eg veit sjølvsagt kva merke det er på min lille raude!)

Bil er langt frå eit statussymbol for meg, det kjem fort på minus sida, syns det er flaut å setje meg inn i eit blankpolert glis som kostar alt for mykje pengar.

Så kjem unnataket på bilinteressa mi! Italienske Cinquecento! Verdas finaste bil! Du kan sjå ei lita samling med Cinquecento'ar om du trykke på biletet. Fine, fine 500! Og no er den komt til Bergen! Den blir nok aldri min...


Fiat 500


Secondo me automacchina è "la rossa piccola" o "la grande blu". Non ho l'interessa! Ho avuto la mia prima macchina un anno fa, una rossa piccala, Ford Fiesta (non sono stupida, lo so come si chiama la mia rossa piccola!)
L'eccezione; Cinquecento! L'italiana! La piu bella del mondo. Puoi vedere altre foto dell Cinquecento se "hit" la foto. C'è anche un Cinquecento a Bergen adesso, soltant'una. Diviene mai mia...

Nessun commento: