martedì, maggio 30, 2006

Leggio!

Å lese bøker er noko eg er relativ fersk i. Det er ein draum eg alltid har hatt, det å kunne lese. Kvar laurdag gjekk eg med bokorm-søstra mi Karen til biblioteket, vi kom begge heim med to bereposar full av bøker. Eg las kun boka om Lille sorte Sambo, som eg lånte om og om og om igjen. Det var ei gul, høg, smal bok om ein liten negergut, ein tiger og mange pannekaker. Lille Sambo og tigeren sprang rundt ein stabel av pannekaker så fort at dei smelta. Forstår ikkje kva som fasinerte meg slik...

Dei fleste bøkene eg har måtte lese i forbindelse med skule har Karen lest for meg og så fortalt meg kva dei handla om, men når eg skulle skrive bokrapport, om "Fuglane" av Tarjei Vesaas, måtte eg klare meg sjølv. Eg skreiv den fritt utfrå samandraget bakpå boka og bok-praten eg fekk med meg i klasserommet, Herborg og Anna fortalte meg slutten den dagen vi skulle levere, då var det berre å føre inn slutten på rapporten.

Nye tider! I '98/'99 las eg mi første bok. Jorun lånte meg "Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede" av Jan Wiese og det opna seg ei ny verd for meg! Boka var så fantastisk at eg måtte spare på den og vere på rett stad for å lese. Dette var starten. No kjenner eg både Jonas Wergeland og Gullmunn.

9 commenti:

Mari ha detto...

Så fantastisk! Ser for meg lille Anita som leser lille svarte Sambo (tipper den ikke finnes på biblioteket lengre...)

Jeg skal nå begynne på første bok i tempelridder-serien til Jan Guillo etter å blitt inspirert av gutta i "bloggerbyen". Spent på om den fanger meg.

klem mari

Anita ha detto...
Questo commento è stato eliminato da un amministratore del blog.
Anita ha detto...

Tror nok den blir vanskelig å finne på biblioteket, ja. Vi har gått nokre steg sidan då.

Fant forresten ei som har brukt Svarte lille Sambo i eit foredrag, var visst ikkje heilt som eg huska...men close enough! Du kan lese på s.5 på denne adressen: http://fylkesmannen.no/digimaker/documents/Selvik_251004_l9FTIq2940104.pdf
Lykke til med tempelridderne!

Anonimo ha detto...

Ja, du har overraska dei siste åra med din iver etter bøker, det var ikkje slik då me budde i lag på Hamar.

Mi favorittbok frå eg var unge var "Mannen med det raude eplet." Det er ein klassiker som alle må lese.

Tempelridderserien er veldig god synst eg. Dei tre bøkene gjekk unna i ein fei, men så har eg altid vore glad i middelalderen.

Eg kan anbefale; The Secret Life og Bees av Sue Monk Kidd. Les den no og likar den veldig godt. Lett sommarlektyre!

Tudelu,

Anonimo ha detto...

Hei snuppå. Dårligt me blogging her i gården... men eg får ta sommaren te hjølp!
Eg barra jobbe alt eg kan for tiå for å få høye tall på kontoen min slik at jeg kan komme meg "hjem" til Italia i sommer. Ps. Får du besøk i helgå????

Anonimo ha detto...

Forresten...ka hadde dette med bøker å gjørr???
For et suppehue... eg går å legge meg. Notte bella

Anonimo ha detto...

Lille sorte sambo var også min yndlings bok når jeg var liten. jeg hadde den og leste om og om igjen. Vittig. Hva var det som var så fengende egentlig? Eksotisk kanskje..

Anonimo ha detto...

each time i used to read smɑller articles that aѕ well ϲlear their motive, and tɦɑt is alѕo happening with this article which
I am reading hеre.

Feel free to visit mү website :: sportsbet

Anonimo ha detto...

Such batteries are therefore fitted only by people who are wellaware about the electricbike kit.
Attach the electric supply controller box to the frame.
But with an electric bike, none of these issues are a factor.
While they are primarily selling in Europe, the bikes
are available in the US through a sales representative.



my site; จักรยานไฟฟ้า