sabato, maggio 27, 2006

Festivale di jazz-Nattjazz

Nattjazz er godt igang! Jobben min er for det meste å selge billettar, levere ut fribillettar (dessverre utan å bestemme kven som skal få dei), ta imot gjesteliste-gjestar og å svare på spørsmål om alt fra programmet til "kvar er utedo?" (sjebnen til dei som er på Verftet no under Nattjazz, men som ikkje skal inn på konsert).

Eg likar å jobbe på Nattjazz! To av dei tre vaktene mine er unnagjort allerede, har likevel fått med meg ein del konsertar.

På tosdag var det konsert med Sidsel Endresen og Audun Kleive, eg var forhåpningsfull, som eg alltid er når Sidsel Endresen skal opptre, "Kjem ho til å synge idag?" Dei siste åra har ho "berre" laga ulike puste- og ko-ko-ko-ko lydar. Men ikkje denne gongen heller fekk eg høyre ho synge, dei to leika seg "berre" med lyd og rytme. Ho når meg for såvidt med det òg, men eg lengtar etter å høyre ho synge!

Elles så gler eg meg veldig til nokre av dei eg har høyrt før. I kveld er det Acoustic Ladyland og søndag skal Ingebrigt Haaker Flaten QT spele! Eg gler meg òg til å høyre Segrov på torsdag, dei har eg aldri høyrt før.

I løpe av festivalen håper eg å bli overraska, opplyst og at å få eit aldri så lite kick!

20 dagar!

1 commento:

Mari ha detto...

Håper du har en god lørdag der du er, Anita! Jeg er alene i min nye leilighet, pusler og koser meg. Stas!

m