giovedì, novembre 02, 2006

Fløyen

Dietro il mio appartemento, quasi nel centro a Bergen, c'è una bella natura! Devo andare solo 5 minuti a pied e sono nel bosco! Ieri, dopo lavoro, sono andata a Fløyen: c'erano una bel vista, natura, passeggiata e allenamento. Il tempo era bello, pero freddo e il ghiaccio era nell sentiero! Ho fatto tante foto... Oggi c'era neve quando sono andata al lavoro!

CIMG2920.JPG

CIMG2932.JPG

Bak leiligheten, nesten i sentrum av Bergen, er der vakker natur! Eg må berre gå 5 minutt til fots og så er eg i skogen.
I går, etter jobb, gjekk eg på Fløyen: vakker utsikt, natur, tur og trening. Veret var fint, men kaldt og det var is i vegen. I dag var der snø når eg tok bussen til jobb.

2 commenti:

Line ha detto...

Bergen og FlOyen er fortryllande! Eg ynskjer ofte aa flytta 'heim att'...

Anita ha detto...

Ja, Fløyen er fantastisk, veldig tilgjengeleg her eg bur, men benytter meg dessverre for skjeldent av det...