martedì, maggio 20, 2008

Manarola

"You are in my blood, you are my holy wine,
you taste so bitter and so sweet,
oh, I could drink a case of you
and I would still be on my feet,
I would still be on my feet!"
-Joni Mitchell-

Er tilbake i Manarola som eg lengtar etter kvar dag naar eg ikkje er her! Skuldrene har senka seg og pulsen har funne sin takt. Sjela mi har godt av aa vere her. Fjeset mitt har endra seg, eg saag det allereie fòrste kvelden, augene i allefall. Svulstige ord, men slik maa det bli naar noko er saa stort. Min sjenanse er min stòrste fiende!

Sono ritoranata a Manarola, quello che mi manca ogni giorno quando non sono qua! Le mie spalle sono scese, il "puls" ha trovato il suo "beat". La mia anima sta bene qua. La mia faccia si è cambiata, l'ho visto già la prima sera, sopratutto gli occhi. Grande parole, lo so, però devo essere cosi quando qualcosa è cosi grande. La mia timidezza è il mio nemico più grande.

1 commento:

Silje ha detto...

Skulle ikkje du blogge igjen? På norsk..