sabato, febbraio 23, 2008

Amo ed odio

Utanom tanteborn, fadderborn, familie og vener er det mykje eg er glad i, blant anna lister. Kanskje litt store ord dette, men her er dei to listene mine om "amo ed odio"...

ELSKAR
- Manarola
- å synge
- sushi
- by-sykling-med-nokon-bakpå
- Joni Mitchel
- snakke italiensk
- høyre italiensk
- Jonas Wergeland
- havet
- sjå på dei store bølgene
- Lisbeth Salander
- gitar
- englar
- å synge i regnet
- hausten
- den kvite macen min
- Odd Nordstoga
- Scofield

HATAR
- å sove
- å vere redd
- skalet mitt
- at nordmenn flest stemmer på Frp

Insieme di nipotine, ?, la famiglia e i amici, ci sono tante cose che mi piacciono. Mi piace le liste, però non usarli molto spesso, forse ci sono parole troppo forte, però...

AMO
- Manarola
- cantare
- sushi
- by-sykling-med-nokon-bakpå
- Joni Mitchel
- parlare italiano
- ascoltare italiano
- Jonas Wergeland
- il mare
- guardare il mare mosso
- Lisbeth Salander
- chitarra
- angoli
- cantare nella pioggia
- l'autonno
- il mio mac bianca
- Odd Nordstoga
- Scofield

HATAR
- dormire
- avere paura
- la mia copertura
- che la maggior parte della gente norvegesi votano per Frp

3 commenti:

Mari ha detto...

Hater du å sove??? Jeg elsker å sove, så forskjellige kan man være! God natt ;)

Anita ha detto...

Hater! Riktig! Eit "nødvendig onde".

Mari ha detto...

Så forskjellige og likevel så gode venner, det er fantastisk!

m