domenica, ottobre 28, 2007

La vita

Det har regna fleire dagar i strekk, non-stop virkar det som. Sykkelen min sette eg igjen i byn igår, det er berre rimeleg at ein ikkje gler seg til å gå å hente den i dag i slikt eit ver, men når eg berre kom meg ut, kledd i ojeuhyre frå topp til tå, enda det med at eg gjekk ein omveg til der sykkelen stod parkert, berre for å få gå litt til i regnet, ei lite kick nærmast. Hadde gløymd at eg likar regn ganske godt, ingenting kan måle seg med hausten!


Bergen
Bergen


Adesso ha piovuto per tanti giorni, non-stop. La mia bici era nella città di ieri, non ho voluto andare la trovare nell tempo brutto, però quando sono andata fuori, vestita in "rain-suite", sono andata piu lungo che dovevo, solo per caminare un po piu nella pioggia, era come un kick. Ho dimenticato che mi sono piaciuta la pioggia, niente è come l'autonno!

Nessun commento: