domenica, agosto 26, 2007

PERIFERIFESTIVALEN


KAKKMADDAFAKKA-alltid ei gleda!

Periferien

William Hut

Eg prøver å fokusere på positive ting med Noreg og Bergensområdet for tida, alt som kan gjere det litt lettare å vere her og ikkje i Italia. Ikkje at det er gale her, i det heile tatt, men det er ikkje det same.

I helga fann eg noko, -Periferifestivalen! Glesvær. Ein høydare! Perfekt lokasjon, bra musikk, idyll, profesjonelt arrangert, flinke folk i alle ledd (så vidt eg fekk med meg i allefall), fine T-skjorter, glade folk, god stemning. Slik kunne eg fortsatt. Håper dette berre var første Periferifestival i historien. Eg trur dette er ein festival som til neste år kan vere utsolgt før den byrjar. Eg gler meg allereie!


Søstrene Grinde

Magnet

Med Magnet kom regnet, heilt uvesentleg

Tingingsverket på båt

Kaptein Kaliber
I tillegg til desse hadde Morten Abel og Sondre Lerche konsert

Provo trovare le belle cose, le cose positive, per vivere in Norvegia, provo trovare tutte le cose che mi aiuta essere qua invece in Italia. Non è male qua, però non so se dovrei rimane qua...

Questa finesettimana c'era -Periferifestivalen a Glesvær. Una bella cosa! Che bell festivaol! Il locazione perfetto, la bella musica, vicino il mare, con le barce, la pioggia non ha fatto niente!

2 commenti:

Silje ha detto...

Anita, eg har ikkje sett deg sidan mai! Kva skjer da? Har du fått deg type eller?

Anita ha detto...

He, he! Nei, om det var so vel! Er i Manarola akkurat no, men kjem tilbake i morgon (7.okt), vi maa treffast!