venerdì, dicembre 08, 2006

Il buio

Det er mørkt når eg køyrer på jobb og mørkt når eg reiser heim, ser ikkje dagslys i løpet av veka og det regnar heile tida, likevel trudde eg ikkje at eg lot meg påvirke av mørketida...det var før eg las "Vi går i moll i mørketiden" i Aftenposten... Ikkje klarer eg å komme meg på trening, ikkje kjem eg meg særlig ut etter jobb, ber ikkje på middag ein gong... Men i kveld skal eg på Smalahovefest!

CIMG2248.JPG
SI PREPARANO LE PECORE
Smalahove
MANGII!

C'è buio quando vado al lavoro e buio quando vado a casa, non vedo mai il luce durante il giorno e piove sempre, tuttavia non credevo che avrei influenzato dall buio...era prima ho letto l'articolo al giornale... Non riusco andare aallenamento, non vado molto fuori dopo lavoro, non invito i amici per cenare... Però stasera vado alla festa per mangiare la meza faccia della pecora!

3 commenti:

Anonimo ha detto...

Ja, det er noko med dette været og årstida. Eg har gått heilt i hi, vel å merke saman med 64 engelsk tentamener... Det har tatt meg snart 40 timer.

Må sjå om eg finn den artikkelen du nevnte.

Det er Jolajazz 29.desember. Kniv & Taffel, Frogner Tennisklubb og eit par andre skal spele. Rekner med at du kjem:)

Anonimo ha detto...

Åh, så godt med smalahove!!! Det vil eg og ha.

Mat er jo og ein måte å komme seg gjennom vinteren på.....

Lenge sidan eg har vore inne på sida di og det er visst masse eg har på hjerte i kveld....

Anita ha detto...

Ciao bella, kjekt å høyre frå deg her på bloggen att! Eg vil jo gjerne på Jolajazzen, så det får vera eit utgangspunkt at eg skal til Voss då!

Ang engelsktentamen, så har eg nesten like stor bunke som deg, men er ikkje eingong komt ordentleg i gong med rettinga...merkar at eg ikkje har gjort det før... Det er godt det berre er to veker til jul og litt ferie!

Morgon dagen går med til retting og kanskje ein julekonsert.

Lykke til med retting!